مطالب مشابه

10 Comments

  1. مریم فرهادی

    مدیریت تجربه مشتری یا customer experience management یکی از افق های تازه در جذب بلالترین سطح مشتریان می باشد . بهترین انگیزه و عامل جذب مشتریان و حفظ وارتقای کمی و کیفی آنان تجارب مطبوع مشتریان در مورد کالاها و خدمات ارایه شده به انهاست. تجربه مشتری دربرگیرنده فاکتورهای مختلفی است که باد بطور منظم مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار بگیرد که مهمترین آنها عبارتند از :
    کیفیت
    ایمنی
    دوام
    نرخ مناسب و رقابتی
    مدل مدرن و بروز
    تبلیغات و بکارگیری رسانه های متنوع
    و مهمتر از فاکتورهای ذکر شده تعامل کارکنان و محیط فرحبخش و تشویق کننده شرکت ویا بنگاه تجاری می باشد .

    پاسخ
  2. محمد اسدی مطلق

    هدف و نهایت آن چیزی که مدیریت تجربه مشتری به دنبال آن است ایجاد حس وفاداری در مشتریان است
    تعریف ساده آن هم این است:تمامی تعاملات فردی مشتری با یک نام تجاری، در طول زمان

    پاسخ
  3. محمد اسدی مطلق

    نگاه اصلی مدیریت تجربه مشتری توجه به تجربیاتی است که مشتریان در تمامی لحظات ارتباط مستقیم یا غیرمستقیم خود با سازمان دارند و با تمرکز بر این تجربیات به دنبال برنامه‌هایی برای بهبود آنها هستیم که سرآغاز بحث CEM نیز طراحی نقشه سفر مشتریان است.بحث خیلی جالبیه

    پاسخ
  4. آرش صفایی مهرو

    اخلاق مداری و رعایت اخلاق حرفه ای و چهار مو لفه تاثیر گذار آن (مسئولیت پذیری ،صداقت ،عدالت و نیکوکاری )در سازمان ها و بازایابی حرفه ای و رعایت وظیفه گرایی در اخلاق حرفه ای در سازمان ها و بازاریابی های موثر و حرفه ای میتواند همواره زمینه ساز رشد و توسعه سازمان و کسب و کارمان باشد… چرا که همواره نظر مشتری را جلب می نماید و رعایت حقوق مشتری و رضایت مشتری از کسب و کار ما کالا و خدمات ما موثر ترین بازاریابی در جهت سوداوری می باشد…آرش صفایی مهرو

    پاسخ
  5. آرش صفایی مهرو

    اخلاق مداری و رعایت اخلاق حرفه ای و چهار مو لفه تاثیر گذار آن (مسئولیت پذیری ،صداقت ،عدالت و نیکوکاری )در سازمان ها و بازایابی حرفه ای و رعایت وظیفه گرایی در اخلاق حرفه ای در سازمان ها و بازاریابی های موثر و حرفه ای میتواند همواره زمینه ساز رشد و توسعه سازمان و کسب و کارمان باشد… چرا که همواره نظر مشتری را جلب می نماید و رعایت حقوق مشتری و رضایت مشتری از کسب و کار ما کالا و خدمات ما موثر ترین بازاریابی در جهت سوداوری می باشد…

    پاسخ
  6. سیده مریم گرمابی

    با رعایت اصول مشتری مداری و وبه روز درآوردن این اصول می توان مشتری های بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کرد البته وفدار نمودن مشتری نیر کار مهم ودشواری است.که می توان از ایدهائی باتوجه به اخلاقیات واصول ارتباطی هر منطقهاستفاده کرد.

    پاسخ
  7. میلاد زال

    جذب مشتری سخت و نگه داشتن مشتری سخت تر
    مشتریان چون به دنبال کالاهای عالی و با بهترین کیفیت هستند و در مقابل مجموعه ها و شرکت ها به دنبال کسب سود بیشتر و کاهش هزینه‌ها در این بازار رقابتی تنگاتنگ هستند یک مجموعه برای درآمدزایی بیشتر و بزرگتر شدن و حفظ و افزایش مشتری نیاز به دریافت اطلاعات و نظرات از مشتریان خود دارد
    پس باید از تجربه مشتریان خود برای ارتقا و نزدیک شدن به هدف استفاده کنیم

    پاسخ
    1. بهاران عظیمی

      به خوب نکته ای اشاره کردید….راه های جذب مشتری سخت هست ولی نشد نداره….

      ولی بسیاری هستند که به هیچ طریقی قادر به نگهداری مشتری نیستند، حتی شرکت های بزرگ…مدیریت تجربه مشتری چون به احساس و درون مشتری بیشتر نگاه می کنه و تمرکز داره….استراتژی خوبی برای حفظ مشتری به حساب میاد

      سپاس از شما دوست عزیز

      پاسخ
  8. مینا جعفر صابونچی

    سلام خانم عظیمی عزیزم
    مثل همیشه با قلم روان و با نوشته های علمی خود بنده را بیش از پیش به این مبحث علاقه مند کردید
    پایدار باشید دوست عزیز و مهربان من

    پاسخ
    1. بهاران عظیمی

      ممنون دوست عزیزم
      بنده نوازی می کنید خانم صابونچی…..سپاس از شما

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حقوق تمامی مطالب برای مسترویزیتور محفوظ بوده و نقل آن با ذکر منبع بلامانع است.