Skip to main content

آموزش بازاریابی اینترنتی و اشتباه های رایج در…

آموزش بازاریابی اینترنتی از حوزه هایی رایج در بازاریابی امروزی است که در ظاهر ساده به نظر می رسد، اما بسیار گسترده و دارای نکته های ظریف است. در این مطلب به بعضی از اشتباه های رایج در بازاریابی اینترنتی با تاکید بر بازاریابی ایمیلی می پردازیم.

آموزش بازاریابی اینترنتی و اشتباه های رایج در بازاریابی ایمیلی

در آموزش بازاریابی اینترنتی توجه بیش از حد به بعضی از قسمت ها می تواند منجر به سردرگمی مشتری هایِ شما شود. اگر شما یک بازاریاب در حوزه ی فضای مجازی هستید توجه بیش از حد مانند تاکید بیش از حد بر بخش های مختلفِ ایمیل های کاری می تواند باعث شود که مخاطب شما نتواند حس واقعی در پیام کاری شما را درک کند. در آموزش بازاریابی اینترنتی به بازاریاب ها همواره تاکید می شود که بیش از حد از بر علامت ها، عنوان ها و یا سطر ها توجه نشود زیرا این امر باعث می شود مشتریِ شما از ابتدا تصور کند شما یک مزاحم اینترنتی هستید.

به همین منظور و برای جلوگیری از اشتباه های رایج در فضای مجازی به این نکته ها توجه نمایید:

در عنوان ایمیل کاری خود از از علامت های تکراری استفاده نکنید. به عنوان نمونه: ده بار علامت تعجب را تکرار نکنید!

در دوره های آموزش بازاریابی اینترنتی به بازاریاب ها آموزش می دهند که  پشت و یا جلوی عنوان نوشته های کاری خود ردیفی علامت ستاره نگذارند. تاکید بر جلوگیری از این کار در آموزش بازاریابی اینترنتی به این علت است که شما در چنین حالتی مانند یک اسپم به تصویر کشیده می شوید.

در متن ایمیل های کاری از علامت سوال بیش از حد استفاده نکنید.

تمام عنوان ایمیل های کاریِ خود را با حروف بزرگ تایپ نکنید زیرا می تواند برای مشتریِ شما، یک جلب توجه ناشیانه تلقی شود.

حوزه ی آموزش بازاریابی اینترنتی در مبحث ایمیل می تواند با توجه ی مناسب توسط بازاریاب ها متحول شود به شرط این که یک بازاریاب اینترنتی بداند چگونه از این فضا استفاده کرده و اشتباه هایِ رایج در آن جلوگیری کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!