Skip to main content

آموزش بازاریابی محتوا و آشنایی با برنامه ی AdWords

By فروردین ۱۶, ۱۳۹۶مقالات تخصصی بازاریابی

آموزش بازاریابی محتوا و آشنایی با برنامه ی AdWords

بازاریابی محتوا یکی از شاخه های بازاریابی است که می تواند نقش به سزایی در فروش داشته باشد بنابر این می توان با شناخت اصول بازاریابی محتوا؛ فروش بیشتر و موفق تری را داشت. در این مطلب قصد داریم به اهمیت آموزش بازاریابی محتوا با برنامه ی AdWords  بپردازیم.

بازاریابی محتوا از جمله بازاریابی های نوظهوری است که گرچه هنوز در کشور ایران به خوبی جا نیفتاده است اما، در جهان کنونی از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار می باشد بنابر این بسیاری از شرکت ها و سازمان ها در تلاش هستند تا در کنار سایر آموزش های مورد نیاز برای نیرو های خود؛ آموزش بازاریابی محتوا را در برنامه های آموزشی خود قرار دهند.

بسیاری از شرکت ها برای آموزش بازاریابی محتوای موفق تر؛ از برنامه های مختلفی بهره می برند. برنامه AdWords به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مبتنی بر شبکه شناخته شده است چون می تواند توجه خاص کاربرانی که در جستجوی اطلاعات هستند را به خدمات یا محصول های خاص جلب کند. آموزش بازاریابی محتوا برای تبلیغ کنندگان بسیار عملی است چون هر پروژه بستگی به هزینه های قیمت گذاری شده برای هر کلیک دارد بنابراین؛ هزینه های دریافتی فقط مربوط به تعداد کلیک های انجام شده می باشند. شرکت های بازاریابی موتور جستجو (SEM) به پروژه های AdWords توجه خاصی دارند چون آن ها را روشی برای معرفی خدمات خود از جمله بازاریابی موتور جستجو (SEM) و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می دانند.

در آموزش بازاریابی محتوا، این برنامه کمک می کند تا نتایج بهتر برای مشتریانی کسب کنید. همچنین می توانید ارزش افزوده بیشتری برای مشتریان خود فراهم نمایید. یکی از موفق ترین رویکرد ها در آموزش بازاریابی محتوا و استراتژی این پروژه این است که سرمایه گذاری ها بر تبلیغ ها بصورت پرداخت برای هر کلیک (PPC) را بطور حساب شده انجام دهیم. علاوه بر آن؛ شرکت های بازاریابی موتور جستجو (SEM)؛ آموزش بازاریابی محتوا را با تاکید بر برنامه ی  AdWords مورد بررسی قرار می دهند زیرا آن را یک ابزار بسیار عملی و خوب برای افزایش درآمد های سرمایه گذاری مصرف کنندگان بر تبلیغ های اینترنتی توصیف می کنند. آموزش بازاریابی محتوا با پروژه AdWords قدرت کافی برای شرکت های بازاریابی موتور جستجو (SEM) را فراهم می کند تا مشتریان خود را از ابتدا تا انتهای ارائه یک عملکرد بهتر؛ همراهی کنند. همیاری ابزار AdWords به موفقیت های بالاتری در راستای رشد ترافیک وب برای گروهی از مشتریان وبسایت ها منجر شده است.

در مطلب های آینده به بررسی بیشتر آموزشِ بازاریابی محتوا و تاثیر آن در فروش خواهیم پرداخت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!