مطالب مشابه

6 Comments

  1. سیروس فاضلی

    سلام به نظرم جالب بود . و بر این باورم هنوز بازاریابی با ایمیل قوی تر و ماندگار تر از سایر تبلیغات اینترنتی است به دلیل اینکه هنگامی که کاربر وارد ایمیل خود می شود شاخصه اولش این است که کاربر در زمان مناسب و شاید در آرامش ایمیل های خودش را چک می کند و به عبارتی زمان زیادی در نگاه کردن به یک تبلیغ و یا معرفی کالا در ایمیل بیشتر است از سایر ابزارهای معرفی دیگر . در هر صورت از مقاله شما لذت بردم و استفاده بردم و متشکرم

    پاسخ
  2. بهروز صادقی

    زیبا و مفهومی بود .تشکر

    پاسخ
  3. فاطمه یعقوبی

    باسلام
    تشکر فراوان

    پاسخ
  4. مینا جعفر صابونچی

    خانم درآرام شاد و پر انرژی باشید……..
    موفقیت های بیشتر شما را از خداوند منان آرزومندیم……….

    پاسخ
  5. حسن کاظمی

    مطلب خوبی بود با تشکر و ارزوی موفقیت برای شما

    پاسخ
  6. راضیه کارگر بیده

    خسته نباشید.پست خوبی بود.ممنون

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حقوق تمامی مطالب برای مسترویزیتور محفوظ بوده و نقل آن با ذکر منبع بلامانع است.