مطالب مشابه

2 Comments

  1. دهنوی

    سلام و عرض ادب.از مطالب خواندنی شما ممنونم موفق باشید

    پاسخ
  2. مهیار رهامی

    با تشکر از مطلب شما. بسیار عالی. در بحث بازاریابی تحلیلی در جهان امروز نقش اینترنت و فروشگاه های مجازی در جمع آوری اطلاعات مشتریان بصورت هوشمند و همچنین ایجاد سیستم های پیش بینی اتوماتیک و ارسال پیشنهاد های خرید کالاهای جدید به مشتریان دائمی از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی بسیار مهم می باشد. پیشنهاد می گردد که در این خصوص مقالاتی تهیه گردد تا صاحبان کسب و کار های اینترنتی را با چنین سیستم های بازاریابی دقیق و تحلیلی هوشمند آشنا کند.

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حقوق تمامی مطالب برای مسترویزیتور محفوظ بوده و نقل آن با ذکر منبع بلامانع است.