بررسی اهمیت کانال های توزیع مویرگی در آموزش بازاریابی









تصميم درباره کانال توزيع و فروش کالا، از جمله مهمترين تصميم هایی است که فرا روی هر مدیری قرار دارد. تصميم درباره توزيع کالا بر ساير تصميم های بازاريابی تاثير مستقيم می گذارد. در بسیاری از دوره های آموزش بازاریابی؛ مدیران شرکت ها تلاش می کنند تا کارکنان خود را با توزیع مویرگی آشنا نمایند.

اهمیت کانال های توزیع مویرگی در آموزش بازاریابی

نبض يک شرکت در دست شبکه ی توزيع و فروش آن شرکت است، اما با همه اين شرايط بیشتر شرکت ها به کانال های توزيع کالا های خود توجه کافی ندارند و اين امر می تواند مشکل های متعددی برای آن ها به دنبال داشته باشد به همین علت آشنایی با کانال های توزیع و به خصوص کانال های توزیع مویرگی در دوره های آموزش بازاریابی به کارمند های بسیاری از شرکت ها گنجانده شده است تا ضمن، آشنایی با این نوع کانال های توزیع بتوانند در دوره های آموزش بازاریابی به مهارت های همه جانبه ایی دست یابند تا در نهایت بسیار موفق تر عمل نمایند و در مقابل، بسياری از شرکت ها با استفاده از سيستم های توزيع خلاق بتوانند، به مزيت رقابتی دست يابند.

تصميم درباره کانال توزيع و فروش کالا، از جمله مهمترين تصميم هایی است که یک مدیر می گیرد. يک شرکت بدون توجه به سیستم توزیع نمی تواند موفقیت آمیز عمل نماید. آموزش بازاریابی در ایران در بعضی از شرکت ها و سازمان ها به عنوان دوره هایی در کنار فرآیند های اصلی آموزشیِ کارکنان مورد اهمیت و توجه است. دوره های آموزش بازاریابی با توجه به توزیع مویرگی در کشور ایران معمولا توسط مدیران شرکت ها تدارک دیده می شود. در این دوره ها تلاش می شود تا به کارکنان شرکت کننده در فرآیند آموزش بازاریابی؛ نکته هایی را در زمینه ی توزیع مویرگی در کشور و اهمیت آن برای شرکت و خریدار ها آموزش داده شود تا کارکنان شرکت بتوانند با موفقیت های بیشتری به فعالیت های خود ادامه دهند.

تهیه کننده: تیم تدوین محتوا


ممکن است به مقالات زیر علاقمند باشید :
ناوگان حمل و نقل در توزیع و پخش مویرگی
  نقش انبار در توزیع و پخش مویرگی


آیا از این مطلب راضی بودید؟

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (هیچ امتیازی ثبت نشده است)
Loading...Loading...