Skip to main content

تکنولوژی و بازاریابی محتوا در مستر ویزیتور…

همان گونه که در مطالب قبلی صحبت از این موضوع کردیم که مخاطب امروزی همچون گذشته دیگر فریب تبلیغ را نمی‌خورد، یا خواهان این موضوع هستند که خود تصمیم گیرنده نهایی باشند، یا به عباراتی ما به وسیله بازاریابی محتوا این اجازه را به مخاطب می‌دهیم که با در گیر شدن با موضوع و محتوا تولید شده از سوی ما، خود به یک کارشناس در آن مورد تبدیل شود. در مورد انواع محتوا و رسانه‌ های خاص خود برای بازاریابی محتوا در مطالب آینده صحبت خواهیم کرد. اما یکی از بهترین نوع بازاریابی محتوا  (با توجه به کالا یا خدمت )، محتوا بصری به دلیل تاثیر قوی آن می باشد. محتوا بصری را می توان به انواع مختلفی دسته بندی کرد از کوچکترین آن با توجه به بودجه و محدودیت ما می تواند بروشور و کاتالوگ باشد تا کار های بزرگتر انیمیشنی، موشن گرافیکی و ساخت تیزر.

تکنولوژی و بازاریابی محتوا در مستر ویزیتور…

البته به لطف گسترش روز افزون تکنولوژی، دست استراتژیست ‌های محتوا به شدت در این قسمت باز شده است. یکی از کاربردی ‌ترین محتوا های بصری جالب و مفید که البته باید به عنوان مکمل محتوا اصلی برای جمع‌بندی استفاده ‌شود اینفو گرافیک ‌ها هستند.

محتوا و سایت تخصصی بازاریابی و بازرگانی مستر ویزیتور….

با توجه به ظرفیت‌ های موجود در بخش‌ های تولیدی، صنعتی، گردشگری و خدماتی در کشورمان سایت تخصصی بازاریابی و بازرگانی مسترویزیتور در جهت آموزش محتوا رایگان تخصصی بازاریابی و بازرگانی در گرایش‌ های مختلف راه اندازی شد. تا‌کنون بیش از ششصد و چهل مقاله تخصصی در گرایش ‌هایی از قبیل: اصول بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی گردشگری، بازرگانی بین الملل، فنون مذاکره و داستان های بازاریابی منتشر شده است. با توجه به حجم فعالیت‌ ها و تخصصی شدن مقاله ها، گروه ‌های مختلف با ارائه محتوا تخصصی شکل گرفته شد که از آن ها می توان به کانال محقق یار، آقای بازرگان، آموزش زبان انگلیسی، زبان ایتالیایی و کانال تخصصی بازاریابی نام برد.
با توجه با تعامل مناسب با قسمت صنعت، سایت تخصصی بازاریابی مسترویزیتور، قسمت استخدام بازاریاب را فعال کرد تا بتواند کمکی به جوانان جویای کار و فعالان حوزه صنعت کرده باشد. این سایت بدنبال ایجاد تعامل دو طرفه بین جامعه دانشگاهی و صنعت در زمینه انجام فعالیت های بازاریابی، بازرگانی و فروش است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!