مطالب مشابه

82 Comments

  1. حسيني صفت

    با سلام
    شما ميفرماييد ” اگر اضافه شدن اندکی آب در محصول ها و خدمات گردشگری ایران مشکل اساسی ایجاد نمی کند بنابر این، ارزش نوآوری صنعت گردشگری کشور بسیار پایین خواهد آمد و در نهایت بازاریابی گردشگری نیز موفق نمی شود.” اگر بخواهيم اين را قبول بكنيم پس بايد با بازاريابي گردشگري خداحافظي كنيم چون توي اين چند سال چيزي كه من مشاهده ميكنم آبي است كه در صنعت گردشگري اضافه ميشود و تاثيري هم ندارد .
    به طور مثال توي اين چند سال نه تنها تغييري در شرايط نگهداري تخت جمشيد كه يكي از بناهاي تاريخي معروف و جهاني ما است انجام نشده بلكه در موارد زيادي براي بازديد كنندگان محدوديت هم قرار داده اند و مردم هم همچنان ميروند
    يا خود من بارها به استان زنجان سفر كرده ام هر سال كاتالگ و بروشور هاي تبليغاتي آن را تهيه كرده ام ولي نامي از اثر طبيعي و تاريخي چهل پله نديدم و در صحبت با افراد محلي از وجود آن آگاه شدم در طول مسير هيچ تابلويي مبني بر وجود اين اثر يا راهنمايي به سمت آن نديدم ولي وقتي به آنجا رسيدم بسياري از افراد غير محلي را ديدم كه مثل من علاقه داشتند و با پرس و جو از اهالي آنجا را يافته بودند.
    يعني ميراث فرهنگي هيچ حركتي توي اين چند سال نكرده است و افارد محلي هم همين طور
    شبيه همين در مورد اثار باستاني و جاذبه هاي تاريخي كاشان هم مشاده كرده ام

    پاسخ
  2. امیر اعرابی

    سلام ممنون از مطالب آموزندتون

    پاسخ
  3. حسین رامین

    با عرض سلام وخدا قوت
    از اطلاعات ارزشمندی که ارائه نموده اید استفاده وبهره بردم سپاسگزارم

    پاسخ
  4. فریبا مرادی

    با عرض سلام و خسته نباشید
    مطالبتون بسیار مفید و عالی هستن

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حقوق تمامی مطالب برای مسترویزیتور محفوظ بوده و نقل آن با ذکر منبع بلامانع است.