سید حجت بزاززاده

بسمه تعالی
رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی

Mobile Phone: +98 912 313 74 19
CV: Seyed Hojjat Bazazzadeh

سمت های اجرایی حال حاضر:

  • مدیر مسئول سایت تخصصی بازاریابی و بازرگانی مسترویزیتور
  • معاونت بازاریابی و بازرگانی بین الملل شرکت های خیام الکتریک و خیام کابل خراسان، یکی از بزرگترین قطب های تولید کلید و پریز، سیم و کابل و قطعات هم ردیف در کشور
  • معاونت بازاریابی و بازرگانی شرکت راهکارهای  آمایش داده هوشمند، یک استارت آپ قوی در زمینه فروشگاه ساز اینترنتی(WikiMart.ir)
  • مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت خشکبار اعتماد، یکی از قدیمی ترین بنگاه های فروش خشکبار ایران از دهه ۱۳۴۰ تا کنون
  • مدیر بازاریابی و آموزش شرکت بینا اندیشه صبا(B.A.S)، مجری دوره های آموزشی و مشاوره سرمایه گذاری در صنایع و سازمان های تجاری
  • مشاور شرکت تبلیغاتی همرنگ اختر، فعال در زمینه تبلیغات چاپی
  • مشاور بازاریابی اینترنتی در شرکت مهندسین مشاور نگراندیش، مجری پروژه های نفتی و سرمایه گذاری
  • مشاور بازاریابی و فروش سازمانی سایت ۳۶۰trip.ir
  • مشاور کارآفرینی موسسه خیریه کوثر، فعال در تیمچه اصلی بازار تهران
  • دبیر اجرایی انجمن مدیریت کلاس جهانی(WCM)
  • محقق و مدرس دانشگاه
  • رزومه انگلیسی(Seyed Hojjat Bazazzadeh)

تحصیلات 

  • دانشجوی دکتری، مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی.
  • کارشناسی ارشد، مدیریت بازرگانی بین الملل، دانشگاه پیام نور ، ۱۳۹۳-۱۳۹۱.
  • کارشناسی، مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور، ۱۳۹۱-۱۳۸۶.
  • دیپلم ریاضی و فیزیک، ۱۳۸۲.

 کارهای پژوهشی انجام شده

کتاب

مقالات انگلیسی

  1. Identification and prioritization of AIDA promotion model tools by use of fuzzy AHP approach, to be appeared in International Journal of Operational Research, 2015.
  2. A hybrid MCDM model to identify and prioritize the factors affecting on shopping behavior of foreign tourists, to be appeared in International Journal of Services and Operations Management, 2015.
  3. A hybrid MCDM model to identify and prioritize of promotional mix tools in plastic industry, to be appeared in International Journal of Multicriteria Decision Making, 2015.
  4. A hybrid multi-criteria decision making techniques to improve the quality of hotel industry services in Mashhad City, submitted to International Journal of Quality & Reliability Management, 2015.
  5. Application of Fuzzy ANP method to select the best supplier in the supply chain, to be appeared in International Journal of Operational Research, 2015.

مقالات علمی پژوهشی و کنفرانس های فارسی

  1. شناسایی و اولویت ­بندی ابزارهای آمیخته ترفیع صنعت پلاستیک با استفاده ترکیب فنون تصمیم گیری چند شاخصه(MADM)، مجله علمی و پژوهشی مدیریت صنعتی، چاپ شده، ۱۳۹۴.
  2. شناسايی و اولویت بندی ابزارهای مدل ترفيع AIDA با استفاده از رويکرد AHP فازی(مطالعه موردی: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد)، مجله علمی و پژوهشی تحقیق در عملیات، در دست داوری، ۱۳۹۴.
  3. ارائه یک مدل ترکیبی تصمیم گیری چند معیاره برای انتخاب تأمین کنندگان تجهیزات محصولات تولیدی شرکت سایپا، مجله علمی و پژوهشی مطالعات کمی در مدیریت، در دست داوری، ۱۳۹۴.

کنفرانس ها

  1. An study of the role of urban management in increasing of attracting tourists and developing tourism industry in Mashhad, The First International conference on Management, Economics, Accounting and Education, 2015.
  2. The hybrid of multi-criteria decision-making techniques to identify and prioritize factors affecting the buying behavior of domestic tourists in Isfahan, The First International Conference on Management, Economics, Accounting and Education, 2015.
  3. Identify and prioritize target markets for export of dates using the approach Taxonomy, Conference Tools & Techniques Management, Tehran University, 2015.
  4. Defining appropriate promotion mix for the improvement in sales ceramic tile manufacturing industry to achieve world class. Conference Tools & Techniques Management, Tehran University, 2015.
  5. Identification and prioritization of the factors affecting purchase decision making on mobile phone industry products using Fuzzy TOPSIS approach, the International conference in new research of Managment,Accounting and Economy, 2015.

  6. Review the role of fashion in the clothing industry and consumers affected by it, International Conference on management and economic cohesion in urban development, 2016.

  7. A Multi Criteria Decision Making (MCDM) Model for Selecting Saipa Product Equipment Suplie, ۳rd International Conference on Management and Economics, 2016

سوابق تدریس

  • تدریس در دانشگاه پیام نور مرکز کرج، ۱۳۹۳ تا کنون
  • تدریس در دانشگاه علمی کاربردی، ۱۳۹۴ تا کنون
    • دانشگاه علمی کاربردی نگین البرز آسارا(کرج)
    • دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۴(تهران)
    • دانشگاه علمی کاربردی علوم و فنون علامه طبرسی(تهران)
    • دانشگاه علمی کاربردی مهرکام پارس(تهران)
    • دانشگاه علمی کاربردی شرکت شیر پاستوریزه پگاه(تهران)
    • دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر (تهران)
  • برگزاری کارگاه های پروپوزال، پایان نامه و مقاله نویسی ویژه دانشجویان ارشد دانشگاه پیام نور، ۱۳۹۴ تا کنون.
  • برگزاری کارگاه آنلاین مقاله نویسی ویژه دانشجویان ارشد، ۱۳۹۴ تا کنون.
  • مدرس دوره های آموزشی مختلف بازاریابی و فروش برای شرکت ها و سازمان های تجاری:
  • راه اندازی کانال تلگرام محقق یار جهت آموزش تکنیک های پایان نامه و مقاله نویسی

دروس تدریس شده

  • گرایش بازاریابی: بازاریابی اینترنتی، اصول بازاریابی، بازاریابی بین الملل، مشتری مداری، بازاریابی الکترونیکی، رفتارشناسی بازاریابی، مدیریت بازاریابی، برنامه ریزی بازاریابی(Marketing Plan)، برند سازی
  • گرایش کسب و کار: فنون فروش، خرید و فروش الکترونیکی، طراحی و چیدمان فروشگاهی، برنامه ریزی و طراحی کسب و کار، کارآفرینی
  • گرایش تبلیغات تجاری: تیزر تبلیغاتی، تبلیغات اینترنتی، فرهنگ و تبلیغات
  • مدیریت بازرگانی: حقوق بازرگانی، مبانی مدیریت بازرگانی، بازرگانی بین الملل، روش تحقیق، سمینار در مسائل بازرگانی
  • استاد راهنمای کارورزی و پروژه دانشجویان کارشناسی مدیریت بازرگانی

موفقیت های علمی

  • رتبه دوم کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(گرایش بازرگانی بین الملل) در سال ۱۳۹۳ از بین کل دانشجویان پیام نور کشور و کسب سهمیه استعداد درخشان.
  • پایان نامه کارشناسی ارشد، درجه عالی، با راهنمایی دکتر حسن فارسیجانی از دانشگاه شهید بهشتی.
  • رتبه ۵۶ کشوری از بین کلیه متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پیام نور در سال ۱۳۹۱.

عضویت در مجامع علمی


 

علایق پژوهشی

  • طراحی و اجرای برنامه جامع بازاریابی(Marketing Plan) برای سازمان ها و شرکت های فعال در عرصه تجارت داخلی و خارجی
  • فنون مذاکره و استفاده از زبان بدن در بازاریابی، فروش شخصی
  • بازاریابی و بازرگانی بین الملل
  • استفاده از تکنیک­های MCDM در حیطه بازاریابی و صادرات محصولات صنایع تولیدی کشور

 

سوابق کاری

  • فعالیت در زمینه عمده فروشی محصولات جاروبرقی و ساعت مچی، ساختمان آلومینوم تهران، ۱۳۷۸.
  • فعالیت در صنف بلور فروشان تهران در زمینه ­های واردات، بنک داری و عمده فروشی، بازار تهران، ۱۳۸۵- ۱۳۸۳.
  • همکاری با جهاد علوم پزشکی دانشگاه تهران در زمینه ساخت و تجهیز مراکز درمانی جهاد دانشگاهی۱۳۸۷-۱۳۸۵.
  • تدریس در دانشگاه از سال ۱۳۹۳ تا کنون.
  • مشاور سایت آقای معمار، سایت تخصصی معماری، ۱۳۹۴ تا کنون.
  • معاونت بازاریابی و فروش داخلی و بین الملل شرکت خیام الکتریک و خیام کابل خراسان، یکی از بزرگترین قطب های تولید کننده کلید و پریز، سیم و کابل و قطعات همردیف در کشور، ۱۳۹۵ تا کنون.
  • مدیر بازاریابی شرکت تبلیغاتی همرنگ اختر، ۱۳۹۵ تا کنون.

 

کانال های ارتباطی، جهت برقراری ارتباط مستقیم:


سید حجت بزاززاده

حقوق تمامی مطالب برای مسترویزیتور محفوظ بوده و نقل آن با ذکر منبع بلامانع است.