مطالب مشابه

41 Comments

  1. ملیحه موسوی

    رزومه خلاصه ای ار تجربیات کاری ، سوابق تحصیلی و مهارتهای فردی شخص جویای کار بوده و کارفرمایان قبل از مصاحبه حضوری با بررسی رزومه افراد مناسب را غربال می نمایند . بنابراین رزومه فرد باید مختصر مفید و تاثیر گذار بوده و از شرح طولانی و ذکر موضوعات مختلف و یا تکراری در آن خودداری شود. همچنین نباید اطلاعات غلط و بیهوده در آن عنوان شود. تهیه رزومه بصورت تایپ شده بهتر می باشد و از فونت مناسب و حاشیه بندی مناسب باید استفاده شود. همچنین ذکر برخی موارد مانند آدرس محل سکونت ، میزان حقوق ویا ارسال عکس ضروری نبوده و بهتر است در ملاقات حضوری عنوان شود.
    خلاصه اینکه یک روزمه مناسب عامل مهمی درجذب ذهنیت کارفرما و نهایتا دستیابی به شغل مورد نظر می باشد.

    پاسخ
  2. امیر اعرابی

    سرکار خانم فرجی
    باسلام و عرض ادب
    بسیار عالی و قابل استفاده بود

    باسپاس بیکران

    پاسخ
  3. عصمت سادات حسینی

    ]عالی بود خانم فرجی عزیز ممنون ازاطلاعاتی که در اختیارمون گذاشتی

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حقوق تمامی مطالب برای مسترویزیتور محفوظ بوده و نقل آن با ذکر منبع بلامانع است.