Skip to main content

انجمن بازاریابی آمریکا چگونه شکل گرفت…

در سال ۱۹۱۵ همایش کلوپ های وابسته تبلیغاتی جهان برگزار شد.

یک گروه از مدرسین بازاریابی (تبلیغات) انجمن ملی مدرسین تبلیغات را بنا نهادند. بحث اولیه پیرامون تعریف تبلیغات و مطالعه تبلیغات بود. نام گروه  به انجمن ملی مدرسین بازاریابی و تبلیغات تغییر کرد و نهایتا بر روی گسترش بازاریابی، همکاری مربیان رشته های مختلف از جمله اقتصاددانان و حسابداران، تمرکز کردند.

انجمن بازاریابی آمریکا چگونه شکل گرفت…

حدود ۱۵ سال بعد یک سازمان دوم،” جامعه بازاریابی آمریکا” بنیان نهاده شد و به علم بازاریابی اختصاص داده شد.

لوئیس واوون توضیح داد که اولین رئیس «پاول نیستروم» بیان کرد که: نیاز به پیدا کردن راه هایی داریم که هزینه های بازاریابی را کاهش دهد، و نگرانی خود را درباره انتقاد های وارده به بازاریابی ابراز کرد و از علاقه خود به پیدا کردن  ابزار و دستگاه های مفید در بازاریابی سخن گفت. این دو سازمان به طور مشترک مجله بازاریابی را در سال ۱۹۳۶ به چاب رساندند، و در سال ۱۹۳۷ ادغام شدند تا انجمن بازاریابی آمریکا را تشکیل دهند. در سال های آغازین مرکز  انجمن در دانشگاه ایلینوی بود و سرانجام با افزایش کارکنان حرفه ای، دفتر اصلی  به شیکاگو منتقل شد.

انجمن بازاریابی آمریکایی یک انجمن تخصصی برای متخصصین بازاریابی است که از سال ۲۰۱۲ تاکنون ۰۰۰/۳۰ عضو دارد دانشنامه این انجمن ۷۲ فصل تخصصی و ۲۵ فصل دانشگاهی در سراسر ایالات متحده دارد. انجمن در سال ۱۹۳۷ از ادغام دو انجمن به نام های انجمن ملی مدرسین بازاریابی و جامعه بازاریابی آمریکایی بنا نهاده شد. همچنین این انجمن تعدادی کتاب و رساله پژوهشی نیز به چاپ می رساند. این انجمن ژورنال بازاریابی، ژورنال پژوهش در بازاریابی ، ژورنال سیاست های عملی بازاریابی و اخبار بازاریابی را به چاپ می رساند.

تشکیلات

انجمن بازاریابی آمریکایی هیئت مدیره دارد و یک گروه مشاورانی که هر سال طی انتخابات اعضا تعیین می شوند. دفتر اصلی انجمن در شیکاگو قرار دارد. روس کلین در سال ۲۰۱۴ بعنوان مدیر عامل این انجمن انتخاب شده است.

کنفرانس ها

بر طبق راهنمای جهانی در دانش بازاریابی، انجمن بازاریابی آمریکایی میزبان تعدادی از کنفرانس ها، آموزش ها و رویداد های مجازی است که برای بازاریابان، پژوهشگران  و اعضا  آکادمی با هر درجه  شغلی تدارک می بیند. کنفرانس دانشگاهی بین المللی انجمن بازاریابی آمریکایی برای دانشجویانی که در حال فارغ التحصیلی بودند، موقعیت های بیشماری از بازاریابی رقابتی را در طی ۳ روز آخر هفته فراهم می آورد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!