Skip to main content

بازاریابی گردشگری: جاذبه های گردشگری مالزی ۲

بازاریابی گردشگری: جاذبه های گردشگری مالزی ۲

در ادامه پست پیشین…… که در مورد جاذبه های گردشگری کشور مالزی صحبت شد اینبار برخی دیگر از جاذبه های تفریحی و گردشگری کوالالامپور را برای شما شرح خواهیم داد؛ با ما همراه باشید….

  • برج دوقلو پتروناس

برجهای دوقلو با احتساب آنتن بالای برجها، ۴۵۲ متر ارتفاع دارند. تعداد طبقات هر برج ۸۸ طبقه است و جمعا ۷۸ آسانسور در این دو ساختمان فعال هستند. این دو برج از زیر، توسط مرکز خرید سوریا به هم وصل هستند. این برجها توسط ژاپنی‌ها و کره‌ای‌ها – هر کدام یکی از برجها – طی مسابقه‌ای برای تکمیل پروژه ساخته شده اند و سپس دو برج با پلی به هم متصل شده اند. این برجها جزو بلندترین برجهای دوقلوی دنیا به شمار می‌روند.

  • پارک پرندگان کوالالامپور

این پارک که ۳ هکتار از زمین های سرسبز این منطقه را فرا گرفته است، از بزرگترین پارک های جنوب آسیا است و نمایشگاهی طبیعی از هزاران پرنده از تمام گونه های اصلی پرندگان این ناحیه می باشند که این پارک مملو از انبوه درختان پر پشت و متعدد است.

  • باغ دریاچه کوالالامپور

این باغ طرحی از آلفرد ونینگ صندوقدار انگلیسی در دهه ۱۹۸۰ می باشد که یک باغ مشتمل بر گونه های مختلف گیاهی می باشد که در میان دریاچه ها در قلب کوالالامپور قراردارد و مکانی مناسب به عنوان میعادگاه عشاق می باشد.

  • باتوکیو

معبدی در ۱۳ کیلومتری شمال شهر کوالالامپور در کشور مالزی است. این معبد به دلیل نزدیکی به تپه‌ها و مجموعه غارهای اطرافش و نزدیکی به رودخانه باتو که در پشت این تپه واقع شده ‌است، به معبد غارهای باتو شهرت دارد.

  • بازار مرکزی

بازار مرکزی یک تفرجگاه فرهنگی و مرکز خرید بزرگ می باشد و برای فهم و دریافت فرهنگ مالزیایی بهترین مکان می باشد . که انواع متعدد کالاها از قبیل صنایع دستی ، سوغاتی ها به قیمت مناسب به فروش می رسد.

  • موزه ملی

مجموعه ای بسیار مجلل است که به سبک مالایی قدیم می باشد. بر دیواره های ورودی موزه نقوشی از نمادهای مختلف فرهنگ و تاریخ مالزیایی طراحی شده است .

  • آکواریوم کوالالامپور

یکی از بزرگ ترین و مشهورترین آکواریوم های دنیاست. در این آکواریوم ماهی هایی زندگی می کنند که فقط در عمق دریاها می توان آنها را پیدا کرد. در این آکواریوم انواع ویدئو پروژکتورها و تجهیزات پیشرفته دیگری وجود دارند که اطلاعات نادر و کاملی در مورد موجودات زیرآب در اختیار گردشگران قرار می دهد.

  • پارک آبی سان‌وِی

این پارک به دلیل محیط بسیار سرسبز و طبیعت زیبای و ساحل های شنی (یکی از زیباترین ساحل های ساخته شده به دست انسان) است. ترن هوایی های هیجان انگیز، پل معلق که ۴۲۸ متر ارتفاع دارد، باغ وحش تقریباً بزرگی که دقیقاً حس حیات وحش را به بازدیدکننده ها منتقل می کند و پیاده روی در ساحل نیز از دیگر جذابیت های پارک آبی هستند.

  • بلندی های گنتینگ

بلندی های گنتینگ، مجموعه تفریحی  و تجاری است و بالای کوه های تی‌تی وانسگا در ۴۵ کیلومتری کوالالامپور قرار دارد. این گردشگاه، آب و هوای خنک و کوهستانی و امکانات تفریحی متعددی همچون پارک های آبی دارد و بعضی های آن را لاس وگاس مالزی نیز می نامند. ادامه دارد…

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!