Skip to main content

بررسی اهمیت کانال های توزیع مویرگی در آموزش بازاریابی

تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیم هایی است که فرا روی هر مدیری قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیم های بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. در بسیاری از دوره های آموزش بازاریابی؛ مدیران شرکت ها تلاش می کنند تا کارکنان خود را با توزیع مویرگی آشنا نمایند.

بررسی اهمیت کانال های توزیع مویرگی در آموزش بازاریابی

نبض یک شرکت در دست شبکه ی توزیع و فروش آن شرکت است، اما با همه این شرایط بیشتر شرکت ها به کانال های توزیع کالا های خود توجه کافی ندارند و این امر می تواند مشکل های متعددی برای آن ها به دنبال داشته باشد به همین علت آشنایی با کانال های توزیع و به خصوص کانال های توزیع مویرگی در دوره های آموزش بازاریابی به کارمند های بسیاری از شرکت ها گنجانده شده است تا ضمن، آشنایی با این نوع کانال های توزیع بتوانند در دوره های آموزش بازاریابی به مهارت های همه جانبه ایی دست یابند تا در نهایت بسیار موفق تر عمل نمایند و در مقابل، بسیاری از شرکت ها با استفاده از سیستم های توزیع خلاق بتوانند، به مزیت رقابتی دست یابند.

تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیم هایی است که یک مدیر می گیرد. یک شرکت بدون توجه به سیستم توزیع نمی تواند موفقیت آمیز عمل نماید. آموزش بازاریابی در ایران در بعضی از شرکت ها و سازمان ها به عنوان دوره هایی در کنار فرآیند های اصلی آموزشیِ کارکنان مورد اهمیت و توجه است. دوره های آموزش بازاریابی با توجه به توزیع مویرگی در کشور ایران معمولا توسط مدیران شرکت ها تدارک دیده می شود. در این دوره ها تلاش می شود تا به کارکنان شرکت کننده در فرآیند آموزش بازاریابی؛ نکته هایی را در زمینه ی توزیع مویرگی در کشور و اهمیت آن برای شرکت و خریدار ها آموزش داده شود تا کارکنان شرکت بتوانند با موفقیت های بیشتری به فعالیت های خود ادامه دهند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!