Skip to main content

آموزش بازاریابی و فروش، خریدار صاف و ساده و خریدار بی تفاوت

آموزش بازاریابی و فروش، خریدار صاف و ساده و خریدار بی تفاوت

به چه میزان به عنوان یک بازاریاب و مدیر به آموزش بازاریابی و فروش توجه کرده اید؟ آیا می دانید با خریدار های ساده چگونه برخورد کنید؟ یا فروش محصول به یک خریدار بی تفاوت چگونه است؟ پس حتما این مطلب را بخوانید.

آموزش بازاریابی و فروش؛ خریدار ساده

خریدار های صاف و ساده، خریدار هایی سر راست و رُک هستند. آن ها یک چیز خاص می‌ خواهند و همه چیزی که می ‌خواهند، معمولا خواسته ‌های متداول بسیاری از مشتری ها است:

قیمتش مناسب باشد.

قابل تعویض باشد.

شاخص‌ های دیگری برای خدمات به مشتری داشته باشد.

همچنین اگر بلافاصله متوجه چیزی که دقیقا مورد نظرشان است نشوید، آن ها وقتشان را پیش شما تلف نمی کنند و برای همیشه آن ها را از دست می‌دهید. در برنامه های آموزش فروش و بازایابی به یک فروشنده یا بازاریاب باید به این گونه از  مشتری ها توجه کرد.

در آموزش فروش و بازاریابی به بازاریاب ها و فروشنده ها، آموزش می دهند که خریدار های صاف و ساده خاص هستند و تنها درباره موضوع اصلی صحبت می ‌کنند. اگر چیزی را بخواهند آن را خریداری می ‌کنند و تمایلی ندارند وقت شان را با گزافه ‌گویی‌ ها و اغراق ‌های فروشنده درباره فروش فوق ‌العاده تلف کنند. آن ها فقط می‌ خواهند بدانند که آیا شما می‌توانید چیزی را که می ‌خواهند به آن ها بدهید یا نه؟

در آموزش  فروش و بازاریابی یک بازاریاب و یا فروشنده یاد می گیرد که واقعا اگر نمی‌تواند خواسته ی آن ها را برآورده کند خودش را خسته نکند، چون نمی ‌تواند نظر آن ها را  تغییر دهید.

آموزش بازاریابی و فروش؛ خریدار بی تفاوت

در آموزش بازاریابی و فروش خریدار بی تفاوت را این گونه تعریف می کنند: خریدار های بی‌تفاوت خریدارانی هستند که تمایلی به پرسیدن ندارند یا خریدار بی‌تفاوت یک مشتری بالقوه است که نمی‌داند پیشنهاد های شما چه تاثیری روی او می ‌گذارد. اگر بتوانید توجه ‌شان را جلب کنید به خریدار هایی خردمند، صاف و ساده یا حتی بدبین تبدیل می ‌شوند.

در آموزش بازاریابی و فروش تاکید می شود که؛ خریدار های بی ‌تفاوت را با کسانی که هرگز از شما خرید نمی‌ کنند اشتباه نگیرید. خریدار های بی‌ تفاوت واقعا به چیزی که شما عرضه می ‌کنید نیاز دارند فقط، اطلاعی درباره ی آن ندارند. در آموزش بازاریابی و فروش به بازاریاب ها و فروشنده ها آموزش می دهند که خلاق باشند. برای جلب توجه ی آن ها به روشی که برای آن ها معنی ‌دار و قابل احترام باشد عمل کنند. به جرات می ‌توان گفت که تا کنون خریداری نبوده که در این طبقه‌ بندی نگنجیده باشد. همچنین این دو برخورد با این دو دسته از خریدار ها؛ در آموزش بازاریابی و فروش باعث تضمین موفقیت در فروش‌ های فیزیکی و فروش‌ های آنلاین در وب ‌سایت ‌ها و حتی جلب کاربر برای شبکه‌ های اجتماعی و ویدئو های آنلاین شده است. شما هم می ‌توانید از این روش ها بهره ببرید. زیرا این شیوه ها می ‌تواند راه رسیدن به موفقیت شما در بازاریابی و فروش باشد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!