Skip to main content

موضوع، دانش، تجربه یا تخصص؟

محتوا در آموزش بازاریابی در دنیای امروز تجارت یک نیاز است که بازار های تجاری امروز بسیار تشنه ی آن هستند بنابر این چیز دور تصوری نیست که امروز این جمله را زیاد بشنوید که ( محتوا پادشاه دنیای تجارت است. ) اما برای آموزش بازاریابی محتوا به چه دستور ها و پیش نیاز هایی نیاز داریم؟

۱ـ موضوع مناسب کلید موفقیت در آموزش بازاریابی محتوا

یک بازاریاب محتوا در اولین گام در آموزش بازاریابی محتوا باید موضوعی مناسب را انتخاب کند بنابر این، برای این که این روند بهینه شود باید در زمینه ی کاری خود مطالعه کنید. این مطالعه می تواند از دنیای اینترنت تا کتاب های چاپی را در بر گیرد، مهم این است که میزان مطالعه ی بازاریاب در آموزش بازاریابی محتوا افزایش یابد. هر تجربه و هر دانشی حتی جزیی؛ می تواند برای مخاطب های محتوا مهم باشد. دقت کنید هر تجربه یا دانش!

۲ـ تجربه یا دانش؟

ممکن است شما یک فروشگاه اینترنتی در زمینه ی لوازم آرایش داشته باشید و داده های محتوایی شما در چنین حالتی در آموزش بازاریابی محتوا بر دانشی تاکید دارد که از کتاب ها و یا سایت های دیگر کسب کرده اید اما، همیشه بازاریابی محتوا روند مبتنی بر دانش را طی نخواهد کرد. به عنوان نمونه: شما تولید کننده ی کفش چرم ایرانی هستید، بنابر این محتوای شما تنها دانش حاصل از کتاب ها و مقاله ها نیست زیرا در این حوزه از آموزش بازاریابی محتوا، تاکید شما می تواند تجربه ی شخصی شما در کسب و کار شما باشد که در نهایت می تواند به غنی شدن محتوای فروش محصول های چرمی شما کمک کند.

۳ـ تخصص

در حیطه یِ محتوا، موضوع مناسب و دانش و تجربه مهم است اما بهترین عامل که محتوا را برجسته می کند این است که به هر میزان سختی تولید محتوا برای  شما افزایش یابد موفق تر خواهید بود، زیرا رقبای شما  کمتر خواهد شد. در آموزش بازاریابی محتوا و به عنوان یک بازاریاب محتوا این نکته را به ذهن بسپارید که محتوای عمومی در اینترنت یا کتاب های  مختلف در دسترس است اما آن چه شما را متمایز می کند ارایه محتوای تخصصی با توجه به تجربه ی کاری شماست، بنابر این می توان گفت آموزش بازاریابی محتوا یک تخصص و تجربه است که می توان با این دو عامل به بازاریابی نوین جان تازه ایی بخشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!